Адміністрація школи. Вчителі

Ласкаво просимо на сайт Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 імені В.М. Кавуна

 

Адреса : вул. Космонавтів, 36, м. Житомир, 10009, Україна

Тел.: (0412) 33-50-84

E-mail :  school22zh@ukr.net

Адміністрація школи:

директор – Міненко Наталія Миколаївна,

заступник директора з НВР – Просандєєва Олеся Іллівна,

заступник директора з НВР – Кукліч Тетяна Василівна,

заступник директора з НВР – Антонюк Тетяна Йосипівна,

заступник директора з ВР – Баранчук Анастасія Вікторівна – уповноважена особа для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб.

Секретар школи: Бовсуновська Наталія Петрівна

Соціальний педагог: Мартинюк Світлана Миколаївна

Практичний психолог: Калінчук Алла Борисівна

Медичний пацівник:  Порхун Галина Володимирівна.

Бібліотекар: Гладун Інна Анатоліївна

Педагагог-організатор: Шевчук Анастасія Вікторівна.

 

Кафедра вчителів початкових класів

Светлакова Дар’я Олександрівна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: І.

Проблема (тема), над якою працює: «Використання ігрових та інтерактивних  технологій у навчанні дітей молодшого шкільного віку».

Педагогічне кредо: «Знання – це сила, а бажання вчитись – ключ  до успіху».

Чекулова Ольга Юріївна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: І.

Проблема (тема), над якою працює: «Робота над проектною діяльністю у початковій школі”

Педагогічне кредо: «Чим більше знаєш, тим більше можеш (Е. Абу ).

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем» (Ш. Амонашвілі).

Аксьонова Галина Володимирівна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія:  вища.

Проблема (тема), над якою працює: «Екологічне виховання учнів в ГПД»

Педагогічне кредо: «Виховуючи – не нашкодь».

Давидюк Тетяна Іванівна  

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія:  вища.

Звання:   старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: “Застосування методу проектів у початковій школі”.

Педагогічне кредо: “Для того, щоб досягти успіху в будь-якій справі дотримуюсь правила. / Важке слід зробити звичним. / Звичне стане легшим. / Легке залишиться зробити прекрасним. / Учитись важко, а учить ще важче. / Але не мусиш зупинятись ти:  / Як учням віддаси усе найкраще. / То сам досягнеш нової висоти”.

Великоборець Галина Леонідівна 

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: вища. Старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток мислення дітей”.

Педагогічне кредо: “Без духовності неможливо виховати сучасну людину“.

Росецька Тетяна Віталіївна 

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І (першої) категорії.

Проблема (тема), над якою працює: “Формування й корекція в учнів стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності через використання ігрових вправ на уроках”.

Педагогічне кредо: “Спочатку потрібно пробудити душу в дитини, а потім шліфувати розум“.

Міненко Наталія Миколаївна

Посада: вчитель початкових класів, директор

Кваліфікаційна категорія: виша.

Звання: учитель-методист.

Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток інтелектуальних умінь молодшого школяра”.

Педагогічне кредо: “Дорогу осилит идущий“.

Аполлонова Світлана Юріївна 

Посада: вчитель початкових класів.

 Кваліфікаційна категорія: вища.

 Звання: вчитель-методист.

Проблема (тема), над якою працює: “Формування етичних і моральних норм поведінки молодших школярів”.

Педагогічне кредо: “Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років”.

Тарасюк Юлія Петрівна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія:спеціаліст.

Звання: старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток особистості школяра як предумова його успішного начвання”.

Педагогічне кредо: “Ніколи не зупиняйся на досягнутому, а завжди йти вперед“.

Кукліч Тетяна Василівна 

Посада: вчитель початкових класів, заступник з НВР

Кваліфікаційна категорія: вища категорія.

Звання: вчитель-методист.

Проблема (тема), над якою працює: “Використання ейдетики в початкових класах”.

Педагогічне кредо: “Якщо людина не намагається зробити більше, ніж вона може, їй ніколи не вдасться зробитти те, на що вона здатна“.

Довгалюк Ірина Геннадіївна 

  Посада: вчитель початкових класів.

  Кваліфікаційна категорія: вища категорія.

 Звання: старший вчитель.

 Проблема (тема), над якою працює: “Формуванн здоров’язбережувальної компетенції”.

  Педагогічне кредо: “Любити дітей, постійно читись, отримувати нові знання, вміння і навички, бути відкритою і нее зупинятись на досягненому”.

Богайчук Оксана Андріївна

Посада: вчитель початкових класів.

Категорія: вчитель ІІ категорії.

Проблемна тема: “Метод проєктів – счасна педагогічна технологія у навчально-виховному процесі початкової школи”.

Педагогічне кредо:

Покликання наше – навчати. / (Це хобі – писати вірші). / На крила дітей пднімати, / Бо вчитель – це скульптор душі. / він ласкою мусить зігріти, / Доюром напоїти серця, / І вірно, безмежно любити. / Ось вчителька мдрість уся. (Надія Красоткіна)

Стаднік Вікторія Сергіївна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікація: спеціаліст.

Проблемна тема, над якою працює: “Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної свідомості молодших школярів”.

Педагогічне кредо: «Вірити в талант і творчі сили кожної дитини! Людина неповторна!»

Остапчук Марина Андріївна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікація: ІІ категорія.

Проблемна тема, над якою працює: “Використання інноваційних технологій з метою розвитку особистості школяра на уроках в початковій школі”.

Педагогічне кредо: Якщо хочеш, щоб діти розуіли тебе – розумій їх”.

Шульга Наталія Миколаївна

Посада: вчитель початкових класів.

 Кваліфікаційна категорія: І (перша)

 Проблема (тема), над якою працює: “Виховання в  учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва”.

 Педагогічне кредо: “Мистецтво – джерело душевного збагачення“.

Сілінська Наталія Андріївна

Посада: асистент вчителя, вихователь ГПД.

 Кваліфікаційна категорія: І (перша)

 Проблема (тема), над якою працює:

 Педагогічне кредо:

Біляченко Наталія Сергіївна

Посада: асистент вчителя

 Кваліфікаційна категорія:

 Проблема (тема), над якою працює:

 Педагогічне кредо:

Мороз Альона Петрівна

Посада: вчитель початкових класів.

 Кваліфікаційна категорія: – (неповна вища освіта, навчається на магістратурі)

 Проблема (тема), над якою працює:

 Педагогічне кредо:

Кафедра суспільних наук

Баранчук Анастасія Вікторівна

Посада: вчитель історії.

Кваліфікаційна категорія: ІІ.

Проблемна тема, над якою працює: “Формування креативної особистості шляхом реалізації компетентнісного підходу на уроках історії”. “Роль учнівського самоврядування в організації національного-патріотичного виховання школярів”.

Педагогічне кредо: “Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень  – факел, який потрібно запалити”.

Гардзель Катерина Ярославівна

Посада: вчитель історії.

Кваліфікація: ІІ.

Проблемна тема, над якою працює: «Використання інтерактивних технологій на уроках історії»

Педагогічне кредо: «Бути педагогом – значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки» (Софія Русова)

Понагайба Людмила Сергіївна

Посада: вчитель хімії, біології.

 Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

 Проблема (тема), над якою працює: «Впровадження елементів інтерактивних технологій навчання на уроках хімії»

Педагогічне кредо: «Навчай, поважай, виховуй добру, успішну людину».

Ушакова Тетяна Юріївна 

 Посада: вчитель біології.

 Кваліфікаційна категорія: вища.  Звання: старший вчитель.

 Проблема (тема), над якою працює: “Використання опорних конспектів на уроках біології”.

Педагогічне кредо: “Будь чесним перед собою, дітьми, ділом!”

Кириленко Оксана Михайлівна

 Посада: вчитель біології.

 Кваліфікаційна категорія: ІІ

 Проблема (тема), над якою працює:

Педагогічне кредо:

Хомутовська Тетяна Вікторівна

 Посада: вчитель біології.

 Кваліфікаційна категорія: ІІ

 Проблема (тема), над якою працює:

Педагогічне кредо:

Карапетрова Інеса Ельвідівна 

Посада: вчитель геграфії та економіки.

 Кваліфікаційна категорія: вища.

 Звання: старший вчитель.

 Проблема (тема), над якою працює: “Створення умов для формування інтелектальних якостей собистості, здатної аналізувати, систематизувати матеріал, через інноваціійні методи навчання на уроках географії та економіки”.

 Педагогічне кредо: “Учителю, будь сонцем, що випромінює людське тепло!

Дадико Оксана Миколаївна

Посада: вчитель музичного

 Кваліфікаційна категорія: вища.

  Проблема (тема), над якою працює: “Використання мультимедійних технологій на уроках мистецтва в початковій школі”.

 Педагогічне кредо: “Слова змушують нас думати. Музика пробуджує наші почуття. А пісня допомогає відчути думку“.

Сторожук Віра Анатоліївна

Посада: вчитель музичного мистецтва.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.

Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: урок-конкурс, урок-подорож, урок-лекція, диспут.

Педагогічне кредо: “Як гімнастика випрамляє тіло, так так музика випрамляє душу людини”.

Червинський Василь Леонідович

Посада: вчитель фізичного виховання

Кваліфікаційна категорія: молодший спеціаліст.

Проблема (тема), над якою працює: «Формування в учнів умінь і навичок самостійних занять фізичними вправами»

Педагогічне кредо: «Щоб уникати помилок, потрібно набратися досвіду, щоб набратися досвіду, потрібно робити помилки»

Столяр Сергій Дмитрович

Посада: вчитель фізичного виховання

Кваліфікаційна категорія: молодший спеціаліст.

Проблема (тема), над якою працює:

Педагогічне кредо:

Перехрестенко Ігор Валерійович

Посада: вчитель ЗУ

Кваліфікаційна категорія: ІІ

Проблема (тема), над якою працює:

Педагогічне кредо:

Кафедра філології

Янович Ірина Костянтинівна 

Посада: вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія: І (перша).

Проблема (тема), над якою працює: «Розвиток креативних можливостей та комунікативної активності учнів на уроках англійської мови».

Педагогічне кредо: «Навчаючи – навчаюсь!»

Червинська Людмила Володимирівна 

Посада: вчитель англійської мови.

 Кваліфікаційна категорія: І.

 Проблема (тема), над якою працює: «Методика взаємозв’язного навчання англійської мови та світової літератури».

  Педагогічне кредо: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими» О.Уайльд.

Овдіюк Майя Василівна

Посада: вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: І (перша).

Проблема (тема), над якою працює: «Удосконалення форм та методів навчання на уроках української мови та літератури».

Педагогічне кредо: «Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах – шукати істину, у людях – мудрість».

Порхун Ольга Володимирівна 

Посада: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури.

Кваліфікаційна категорія: ІІ.

Проблема (тема), над якою працює: «Застосування інтерактивних форм та методів на уроках зарубіжної літератури».

Педагогічне кредо: “Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років“.

Просандєєва Олеся Іллівна 

Посада: вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Проблема (тема), над якою працює: «Розиток творчої особистості на уроках української мови та літератури».

Педагогічне кредо: “Працювати творчо, навчати дітей так, щоб приносити їм радість і задоволення, донести до кожного школяра багатсво і красу рідного слова”.

Карплюк Тетяна Юріївна

Посада: вчитель англійської мови.

Кваліфікаційна категорія: ІІ

Проблема (тема), над якою працює:

Педагогічне кредо:

Неліпович Світлана Володимирівна

Посада: вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: вища. Старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: «Формування навичок самоврядування, соціальної активності і соціальної свідомості у процесі громадської діяльності школярів».

Педагогічне кредо: «Важливо стати для дітей не лише вчителем, а й другом».

 Антонюк Тетяна Йосипівна

  Посада: заступник директора з НВР, вчитель зарубіжної літератури.

  Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

 Тема над якою працює: «Проєктні технології на уроках зарубіжної літератури».

  Педагогічне кредо: «У серце увійде лише те, що йде від серця».

Гродовчук Світлана Олегівна 

Посада: Вчитель англійської мови.

Кваліфікаційна категорія: І.

Проблемна тема, над якою працює: “Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі ” вивчення іноземної мови”.

Педагогічне кредо: “У серце увійде лише те,що йде від серця“.

Гойко Тетяна Ігорівна 

Посада: Вчитель російської мови та зарубіжної літератури.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Проблемна тема, над якою працює: “Реалізація ідей гуманізму на уроках російської мови та зарубіжної літератури”.

Педагогічне кредо: “Любити учня всяким: талановитим, чи не дуже, веселим та сумним, спокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти разом з ним”.

Гладун Інна Анатоліївна

Посада: Вчитель російської мови та зарубіжної літератури.

Кваліфікаційна категорія: І (як вчитель). ІІ (як бібліотекар)

Проблемна тема, над якою працює: «Формування в учнів читацької компетeнтності на уроках зарубіжної літератури»

Педагічне кредо: “Вчитель повинен вкладати в учнів не тільки знання, а й душу.

 

Кафедра математики, фізики, інформатики, технологій

Шульга Людмила Володимирівна

Посада: вчитель математики.

Категорія: вища. Старший вчитель.

Проблемна тема, над якою працює: “Використання новітніх технологій на уроках і в позакласній роботі”.

Педагогічне кредо:Треба любити те, що робиш і йти вперед крок за кроком“.

Гаврилюк Андрій Петрович

Посада: вчитель інформатики, математики.

Категорія: ІІ.

Проблемна тема, над якою працює: “Формування ключових компетенцій на уроках математики”

Педагогічне кредо: “Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду, щоб набиратися досвіду, треба робити помилки”.

Козорезова Ганна Олегівна 

Посада: вчитель інформатики.

Категорія: молодший спеціаліст

Проблемна тема, над якою працює: “Формування комп’ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики, використовуючи сучасні підходи до викладання”

Педагогічне кредо: “Вчитель – не той хто вчить, а той у якого вчаться“.

Левчук Дмитро Іванович

Посада: вчитель трудового навчання ..

Категорія: І.

Проблемна тема, над якою працює: “Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні теми «Розмітка» на уроках трудового начванн учнів в 5-их класах”.

Педагогічне кредо: «Навчатись, навчатись…»

Шихевич Тетяна Гаївна

Посада: вчитель трудового навчання, математики.

Категорія: вища.

Проблемна тема, над якою працює: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці».

Процек Ірина Анатоліївна

Посада: вчитель фізики.

Категорія: вища.

Проблемна тема, над якою працює: «Методика впровадження пріоритетних напрямків діяльності в галузі енергозбереження на уроках фізики».

Педагогічне кредо: «Учень повинен перерости вчителя, а вчитель – пишатися ним»

Рибаченко Регіна Олександрівна

Посада: вчитель математики.

Категорія: ІІ.

Проблемна тема, над якою працює:

Педагогічне кредо: