Адміністрація школи. Вчителі

Ласкаво просимо на сайт Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22

імені В.М. Кавуна

Адреса : вул. Космонавтів, 36, м. Житомир, 10009, Україна

Тел.: (0412) 33-50-84

E – mail :  school22zh@ukr.net 

Адміністрація школи :  директор – Шпачук Олексій Федорович,

Шпачук О.Ф.

заступник директора з НВР – Михайленко Наталія Петрівна,

заступник директора з НВР – Антонюк Тетяна Йосипівна,

заступник директора з ВР – Неліпович Світлана Володимирівна – уповноважена особа для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб.

       Антонюк Т.Й.     Неліпович С.В.

Секретар школи: Туранська Марина Станіславівна

Соціальний педагог: Світлана Миколаївна Ващенко

Практичний психолог: Марчук Лариса Олександрівна

Медичний пацівник:  Ідцобей Надія Василівна

Бібліотекар: Гладун Інна Анатоліївна

Вчитель-логопед: 

Кафедра вчителів початкових класів

Чекулова Ольга Юріївна

Посада: вчитель початкових класів.
Категорія: друга.
Методи навчання: парна, групова робота, метод проектів.
Інноваційні форми роботи: частково-пошуковий метод навчання.
Педагогічне кредо:
Чим більше знаєш, тим більше можеш (Е. Абу ).
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем (Ш. Амонашвілі).

Давидюк Тетяна Іванівна  

Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікація:  вища. 
Звання:   старший вчитель. 
Проблема (тема), над якою працює: “Застосування методу проектів у початковій школі”.
Методи, які використовує у роботі: метод проектів, метод укрупнення дидактичних одиниць.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: технологія проблемного навчання.Педагогічне кредо: “Для того, щоб досягти успіху в будь-якій справі дотримуюсь правила.
                                     Важке слід зробити звичним.
                                     Звичне стане легшим.
                                    Легке залишиться зробити прекрасним.
                                    Учитись важко, а учить ще важче.
                                   Але не мусиш зупинятись ти:
                                   Як учням віддаси усе найкраще.
                                  ТО сам досягнеш нової висоти”.

Великоборець Галина Леонідівна 

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: “розвиток мислення дітей”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: елементи розвивального навчання розвиток мислення.

Педагогічне кредо: “Без духовності неможливо виховати сучасну людину”.

Росецька Тетяна Віталіївна 

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І (першої) категорії.

Проблема (тема), над якою працює: “Формування й корекція в учнів стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності через використання ігрових вправ на уроках”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: метод проектів, вікторини, ігрові форми.

Педагогічне кредо: “Спочатку потрібно пробудити душу в дитини, а потім шліфувати розум”.

Міненко Наталія Миколаївна

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: виша.

Звання: методист.

Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток інтелектуальних умінь молодшого школяра”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: колекстивні форми навчання, елементи розвиваючого навчання, диференціяція.

Педагогічне кредо: “Дорогу осилит идущий”.

 Аполлонова Світлана Юріївна 

Посада: вчитель початкових класів.
 Кваліфікаційна категорія: вища. 
 Звання: вчитель-методист.
Проблема (тема), над якою працює: “Збагачення словникового запасу учнів, розвиток зв’язного мовлення”.
Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: елементи розвивального навчання, форми парної та групової роботи, диференційоване навчання, проектне навчання.
Педагогічне кредо:”У кожної дитини є свій талант, обов’язок вчителя – розкрити його і створити умови для його розвитку”.

Сіра Тетяна Михайлівна

Посада: вчитель початкових класів.

 Кваліфікаційна категорія: І (перша) категорія.

 Проблема (тема), над якою працює: “Використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі”.

 Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: “Мікрофон”, “Мозковий штурм”, робота в парах, робота в мали групах.

 Педагогічне кредо: “Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу”

Тарасюк Юлія Петрівна

Посада: вчитель початкових класів.

  Кваліфікаційна категорія:спеціаліст.

   Звання: старший вчитель.

Відзнаки: грамота управління освіти Житомирської ради, 2015 р.

Проблема (тема), над якою працює: “Вивчення особистості молодшого школяра як передумови успішної організації його навчальної діяльності”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: технологія інтегрованого навчання, технологія індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, ігрова та проектна технології..

Педагогічне кредо: “Даруй себе дітям і пам’ятай: кожен учень – неповторний”.

Кукліч Тетяна Василівна 

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: вища категорія.

Звання: вчитель-методист.

Проблема (тема), над якою працює: “Використання ейдетики в початкових класах”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: КСН (колекстивний спосіб навчання), розвивальне навчання, наочні методи навчання.

Педагогічне кредо: “Якщо людина не намагається зробити більше, ніж вона може, їй ніколи не вдасться зробитти те, на що вона здатна”.

Довгалюк Ірина Геннадіївна 

  Посада: вчитель початкових класів.

  Кваліфікаційна категорія: вища категорія.

 Звання: старший вчитель.

  Державні нагороди, відзнаки: Грамота управління освіти – 17.05.10, наказ №215-к; Грамота управління освіти – 30.05.14, наказ №138-к.

 Проблема (тема), над якою працює: “Система розвитку читацьких умінь”.

  Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: розвивального навчання, інтегрованого навчання і виховання; індивідуалізації та диференціації освітнього процесу; здоров’язбережувальні, ігрові; інформаційно-комунікаційні.

 Педагогічне кредо:  “Виховувати і навчати дітей, що вони стали гідними громадянами держави”

Калінченко Валентина Василівна 

Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток комунікативних здібностей школярів”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: інтегроване навчання, проектна діяльність, групова ф парна робота.

Педагогічне кредо: “Учні роблять успіхи, коли їх заохочують дорослі”.

 Остапчук Марина Анріївна

Посада: Вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Проблемна тема, над якою працює: Хочу зробити так, щобдіти в класі були дружніми та поважали одгне одного.
Інноваційні форми та технології, що використовуються: робота в парах, групах.

Алтухова Світлана Василівна 

Посада: вихователь ГПД.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Проблемна тема, над якою працює: “Розвиток творчого продуктивного мислення”.
Інноваційні форми та технології, що використовуються: теорія розв’язання винахідницьких завдань ТРВЗ – генріх Сеулович Альттулляр.
Педагогічне кредо: “Не мыслям учить, а мыслить!” Кант.

Светлакова Дар’я Олександрівна  

Посада: Вчитель початкових класів.
 Кваліфікаційна категорія: ІІ (друга)
 Проблемна тема, над якою працює: “Застосування ігрових технологій   на уроках українсько мови та читання”
 Інноваційні форми та технології, що використовуються: робота в парах, робота  в групах.
 Педагогічне кредо: “Учень – це не посудина,  яку треба наповнювати, а факел, який треба запалити”.
                                   “Щоб бути хорошим учителем, треба любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш”.

Аксьонова Галина Володимирівна

Посада: вихователь ГПД.

Кваліфікаційна категорія: І (перша).

Проблема (тема), над якою працює: «Екологічне виховання в ГПД».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: робота в мікрогрупах.

Педагогічне кредо: «Навчаючи – не зашкодь».

Кафедра суспільних наук

 Гаврилюк Андрій Петрович

Посада: вчитель математики та інформатики. 
Кваліфікація: спеціаліст. 
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: технологія проблемного та традиційного навчання; диференціація.
Педагогічне кредо: “Самовдосконалення через пізнання нового”

Шульга Людмила Володимирівна 

Посада: вчитель математики.
Кваліфікація: вища. 
Звання: старший вчитель. 
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: технологія проблемного начвання; групова, Т.З.Н., диференціація.
Педагогічне кредо:”Все краще дітям!”.

Михайленко Наталія Петрівна 

Посада:заступник директора з НВР; вчитель математики.

Кваліфікація: вища.

Звання: старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює:“Реалізація принципу наступності на уроках математики в старшій школі”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: технологія проблемного начвання.

Педагогічне кредо: “Найголовніша формула успіху – вміння спілкуватися з дітьми”.

Піонтківська Ніна Дмитрівна 

Посада: вчитель математика.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: старший вчитель.

Відзнаки: грамоти міськвно, облвно.

Проблема (тема), над якою працює: «Інноваційні технології при викладанні математики».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: лекція, семінари, робота в групах.

Педагогічне кредо: «Шукаймо в людях хороше, мов скарби, що давно забуті».

Пономарьова Ольга Вікторівна 

Посада: вчитель математики, інформатики.

 Кваліфікаційна категорія:  спеціаліст.

Проблема (тема), над якою працює:“Розвиток критичного мислення на уроках математики”.

Педагогічне кредо: “Тебя заботит будущее? Строй сегодня. Ты можешь изменить все. На бесплодной равнине вырастить кедровый лес. Но важно, чтобы ты не конструировал кедры, а сажал семена”. Антуан де Сент-Экзюпери.

 Іванова-Голан Світлана Олександрівна

Посада: вчитель інформатики.
Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія.
Проблема (тема), над якою працює: “Критичне мислення на уроках інформатики”.
Педагагоічне кредо: “Головне бути собою, щирим та відкритим”.

Шихевич Тетяна Гаївна 

 Посада: вчитель трудового навчання і математики

 Кваліфікаційна категорія: І (перша)

 Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток творчих здібностей учнів на уроках”.

 Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: пошук  інформації, створення банку ідей, інформаційні джерела.

Процек Ірина Анатоліївна

Посада: вчитель фізики.
Михайло Йосипович Йосипович
Посада: вчитель інформатики.

Кафедра природничого напрямку

Дернова Тетяна Анатоліївна 

Посада: вчитель фізичного виховання; старший тренер збірної команди Житомирської області з баскетболу серед дівчат: старший тренер-викладач І категорії, працює у ДЮСШ №1 з 1 вересня 2011р., випускниця ДЮСШ №1 2004 року. 
Освіта: повна вища (магістр).
Досягнення: КМС, срібний призер Всеукраїнських VIII літніх студентських ігор (2007 р.), бронзовий призер кубку України (2008 р.), гравець жіночої команди вищої ліги МБК “Чайка” м. Бердянськ  (2004-2010 рр.).Посада: вчитель інформатики.

Рудик Надія Павлівна

Посада: вчитель біології.

Категорія: І (перша).

Методи навчання: інтерактивні методи навчання з використанням інноваційних технологій.

Інноваційні форми роботи:  пошуковий метод навчання.

Педагогічне кредо:  Все для дітей!

Кузьмук Тетяна Володимирівна

Посада: вчитель хімії.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: старший вчитель.

Державні нагороди, відзнаки: Грамота управління освіти 2010 р.

Проблема (тема), над якою працює: “Елементи інтерактивного навчання на уроках хімії”.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: групова робота, метод поетків.

Педагогічне кредо: “Порядність, чесність, відповідальність”.

Ковальчук Олена Борисівна 

 Посада: вчитель історії.

 Кваліфікаційна категорія: І (перша)

Проблема (тема), над якою працює: «Використання інтерактивних технологій на уроках історії».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: інтерактивне навчання: навчання у грі, парне навчання, дискусія, діалог, пошук інформації.

Педагогічне кредо: «Бути педагогом, значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки».

Світлана Миколаївна Ващенко 

Посада: соціальний педагог, керівник гуртка “Уроки шахів”
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.
Проблема (тема), над якою працює: “Соціальний супровід компетентнісно-зорієнтованого підходу в організації навчально-виховного процесу в умовах загальноосвітньої школи”.
Педагогічне кредо: “Мети досягає той, хто її прагне”

Скора Лілія Василівна 

Посада: вчитель історії.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: «Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: парна, групова, колективна робота; підготовка та захист проектів.

Педагогічне кредо: «Бачити і розвивати в кожній дитині особистість».

Шпачук Олексій Федорович 

Посада: директор школи; вчитель географії та біології.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: вчитель-методист.

Державні нагороди, відзнаки: Медаль «В.Сухомлинського»; Відмінник освіти України.

Проблема (тема), над якою працює: «Підвищення якості знань учнів».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: ІКТ в навчальному процесі.

Шульга Наталія Миколаївна
 Посада: вчитель образотворчого мистецтва.
 Кваліфікаційна категорія: І (перша)
 Проблема (тема), над якою працює: “Виховання в  учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва”.
 Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: технології розвивального навчання з напрямком на розвиток творчих рис особистості.
 Педагогічне кредо: “Мистецтво – джерело душевного збагачення”.

 Ушакова Тетяна Юріївна 

 Посада: вчитель біології.
 Кваліфікаційна категорія: вища.
 Звання: старший вчитель.
 Проблема (тема), над якою працює: “Використання опорних конспектів на уроках біології”.
Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: робота в парах, групова робота, метод поектів.
Педагогічне кредо: “Будь чесним перед собою, дітьми, ділом!”

Карапетрова Інеса Ельвідівна 

 Посада: вчитель геграфії та економіки.

 Кваліфікаційна категорія: вища.

 Звання: старший вчитель.
 Проблема (тема), над якою працює: “Створення умов для формування інтелектальних якостей собистості, здатної аналізувати, систематизувати матеріал, через інноваціійні методи навчання на уроках географії та економіки”.
 Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: ділові ігри, конференції, метод поректів дискусії та ін.
 Педагогічне кредо: “Учителю, будь сонцем, що випромінює людське тепло!”

 Дадико Оксана Миколаївна

 Посада: вчитель музичного 
 Кваліфікаційна категорія: вища.
 Відзнаки: Грамота Управління освіти міської ради за 2004, 2007, 2009 навч. роки.
 Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва”
 Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: музичне змагання, урок-подорож, урок-конкурс, вікторина.
 Педагогічне кредо: “З піснею по життю”.

Сторожук Віра Анатоліївна

Посада: вчитель музичного мистецтва.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.
Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва”.
Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: урок-конкурс, урок-подорож, урок-лекція, диспут.
Педагогічне кредо: “Як гімнастика випрамляє тіло, так так музика випрамляє душу людини”.

 Мукомел Олександр Миколайович

  Посада: викладач пр. “Захист Вітчизни”
   Кваліфікаційна категорія: І категорія
   Звання: майор запасу.
   Інноваційні форми та технології, що використовуються: презентації,     тести, інформаційні фільми національно-патріотичного спрямування.
Педагогічне кредо: “Виховання захисника Вітчизни”.

Кафедра філології

Янович Ірина Костянтинівна 

Посада: вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія: І (перша).

Проблема (тема), над якою працює: «Інноваційні технології на уроках англійської мови».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: робота в парах, групах, індивідуальні.

Педагогічне кредо: «Навчаючи – навчаюсь!»

Демчик Світлана Мілентіївна 

Посада: вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання: старший вчитель.

Проблема (тема), над якою працює: «Народознавство на уроках мови і літератури».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: ігрові прийоми та ситуації на уроках української мови та літератури.

Педагогічне кредо: «Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя людини, – бути корисним і мати спокійну совість».

Червінська Людмила Володимирівна 

Посада: вчитель англійської мови.

 Кваліфікаційна категорія: ІІ (друга).

 Проблема (тема), над якою працює: «Методика взаємозв’язного навчання англійської мови та світової літератури».

 Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: метод проектів, технологія співпраці, мовне порт фоліо, інформаційні технологія.

 Педагогічне кредо: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими» О.Уайльд.

Овдіюк Майя Василівна

Посада: вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: І (перша).

Проблема (тема), над якою працює: «Удосконалення форм та методів навчання на уроках української мови та літератури».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: урок-подорож в минуле, захист власних проектів, диспут, інформаційне гроно тощо.

Педагогічне кредо: «Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах – шукати істину, у людях – мудрість».

Порхун Ольга Володимирівна 

Посада: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.

Проблема (тема), над якою працює: «Патріотичне виховання учнів школи».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: ігри, диспути, квести, гра-експрес, години спілкування, проектна діяльність.

Педагогічне кредо: “Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути”.

Просандєєва Олеся Іллівна 

Посада: вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Проблема (тема), над якою працює: «Життєві компетенції на уроках української мови та літератури».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: робота в парах змінного характеру.

Педагогічне кредо: «Той, хто навчає, і не виконує того, що навчає, схожий на птаха, що має крила, але не літає».

Матвєєва Тетяна Володимирівна 

Посада: вчитель англійської мови.

Кваліфікаційна категорія: ІІ (друга)

Проблема (тема), над якою працює: «Впровадження проектного методу на уроках англійської мови»

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: рольові ігри, «снігова куля», дискусія, парна робота, робота в групах, незакінчені речення.

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а вчить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти».

 Неліпович Світлана Володимирівна

Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Проблема (тема), над якою працює: «Формування навичок самоврядування, соціальної активності і соціальної свідомості у процесі громадської діяльності школярів».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: оформлення виставки «Світ захоплень нашої сім’ї», «Кулінарні вироби членів сім’ї», конкурси «Ну-мо, тато», «Ну-мо, мамо», зустрічі поколінь, народна світлиця.

Педагогічне кредо: «важливо стати для дітей не лише вчителем, а й другом».

 Антонюк Тетяна Йосипівна

  Посада: заступник директора з НВР, вчитель зарубіжної літератури.

  Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

 Державні нагороди, відзнаки: Грамота управління освіти і науки житомирської облдержадміністрації №374ᵏ від 15.09.10.

 Проблема (тема), над якою працює: «Проектні технології на уроках зарубіжної літератури».

 Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: метод проектів, робота в групах, пара змінного характеру.

 Педагогічне кредо: «У серце увійде лише те, що йде від серця».

 Софіюк Світлана Валеріївна

Посада: вчитель української мови та літературию
Кваліфікаційна категорія: ІІ (друга).
Проблема (тема), над якою працює: “Дослідження історії української літературної мови”.
Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: ІКТ, проектне навчання, проблемно-пошукове навчання, ігрові технології.
Педагогічне кредо: “Справжній вчитель не той, хто вчить, а той – у кого хочуть вчитися”.

Гродовчук Світлана Олегівна 

Посада: Вчитель англійської мови.
Кваліфікаційна категорія: ІІ (друга)
Проблемна тема, над якою працює: “Використання інноваційних засобів на уроках англійської мови”.
Інноваційні форми та технології, що використовуються  у молодшій школі.
Педагогічне кредо: “Вчись навчаючись”.

Гойко Тетяна Ігорівна 

Посада:Вчитель російської мови та зарубіжної літератури.
Кваліфікаційна категорія: 1 категорія.
Державні нагороди, відзнаки: Лауреат міського туру всеукраїнського конкурсу “Вчитель року – 2013” у номінації “Російська мова”.
Проблемна тема, над якою працює: “Техгологія проблемного навчання на уроках російської мови”.
Інноваційні форми роботи та технології, які використовуються: 
технологія проблемного навчання, компетентно-орієнтований підхід.
Педагогічне кредо: “Что бы ты о себе не думал и не говорил – нас выдадут поступки” (М. Арбатова)
Адмістратор сайту: Іванова-Голан Світлана Олександрівна
error: Content is protected !!