Адміністрація школи. Вчителі
Ласкаво просимо на сайт Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 імені В.М. Кавуна
Адреса : вул. Космонавтів, 36, м. Житомир, 10009, Україна
Тел.: (0412) 33-50-84
E-mail : school22zh@ukr.net
Адміністрація школи:
директор – Міненко Наталія Миколаївна,
заступник директора з НВР – Просандєєва Олеся Іллівна,
заступник директора з НВР – Кукліч Тетяна Василівна,
заступник директора з НВР – Антонюк Тетяна Йосипівна,
заступник директора з ВР – Баранчук Анастасія Вікторівна – уповноважена особа для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб.
Секретар школи: Бовсуновська Наталія Петрівна
Соціальний педагог: Мартинюк Світлана Миколаївна
Практичний психолог: Калінчук Алла Борисівна
Медичний пацівник: Порхун Галина Володимирівна.
Бібліотекар: Гладун Інна Анатоліївна
Педагагог-організатор: Шевчук Анастасія Вікторівна.
Кафедра вчителів початкових класів
Светлакова Дар’я Олександрівна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: І.
Проблема (тема), над якою працює: «Використання ігрових та інтерактивних технологій у навчанні дітей молодшого шкільного віку».
Педагогічне кредо: «Знання – це сила, а бажання вчитись – ключ до успіху».
Чекулова Ольга Юріївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: І.
Проблема (тема), над якою працює: «Робота над проектною діяльністю у початковій школі”
Педагогічне кредо: «Чим більше знаєш, тим більше можеш (Е. Абу ).
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем» (Ш. Амонашвілі).
Аксьонова Галина Володимирівна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Проблема (тема), над якою працює: «Екологічне виховання учнів в ГПД»
Педагогічне кредо: «Виховуючи – не нашкодь».
Давидюк Тетяна Іванівна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Звання: старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: “Застосування методу проектів у початковій школі”.
Педагогічне кредо: “Для того, щоб досягти успіху в будь-якій справі дотримуюсь правила. / Важке слід зробити звичним. / Звичне стане легшим. / Легке залишиться зробити прекрасним. / Учитись важко, а учить ще важче. / Але не мусиш зупинятись ти: / Як учням віддаси усе найкраще. / То сам досягнеш нової висоти”.
Великоборець Галина Леонідівна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: вища. Старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток мислення дітей”.
Педагогічне кредо: “Без духовності неможливо виховати сучасну людину“.
Росецька Тетяна Віталіївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І (першої) категорії.
Проблема (тема), над якою працює: “Формування й корекція в учнів стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності через використання ігрових вправ на уроках”.
Педагогічне кредо: “Спочатку потрібно пробудити душу в дитини, а потім шліфувати розум“.
Міненко Наталія Миколаївна
Посада: вчитель початкових класів, директор
Кваліфікаційна категорія: виша.
Звання: учитель-методист.
Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток інтелектуальних умінь молодшого школяра”.
Педагогічне кредо: “Дорогу осилит идущий“.
Аполлонова Світлана Юріївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Звання: вчитель-методист.
Проблема (тема), над якою працює: “Формування етичних і моральних норм поведінки молодших школярів”.
Педагогічне кредо: “Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років”.
Тарасюк Юлія Петрівна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія:спеціаліст.
Звання: старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток особистості школяра як предумова його успішного начвання”.
Педагогічне кредо: “Ніколи не зупиняйся на досягнутому, а завжди йти вперед“.
Кукліч Тетяна Василівна
Посада: вчитель початкових класів, заступник з НВР
Кваліфікаційна категорія: вища категорія.
Звання: вчитель-методист.
Проблема (тема), над якою працює: “Використання ейдетики в початкових класах”.
Педагогічне кредо: “Якщо людина не намагається зробити більше, ніж вона може, їй ніколи не вдасться зробитти те, на що вона здатна“.
Довгалюк Ірина Геннадіївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: вища категорія.
Звання: старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: “Формуванн здоров’язбережувальної компетенції”.
Педагогічне кредо: “Любити дітей, постійно читись, отримувати нові знання, вміння і навички, бути відкритою і нее зупинятись на досягненому”.
Богайчук Оксана Андріївна
Посада: вчитель початкових класів.
Категорія: вчитель ІІ категорії.
Проблемна тема: “Метод проєктів – счасна педагогічна технологія у навчально-виховному процесі початкової школи”.
Педагогічне кредо:
Покликання наше – навчати. / (Це хобі – писати вірші). / На крила дітей пднімати, / Бо вчитель – це скульптор душі. / він ласкою мусить зігріти, / Доюром напоїти серця, / І вірно, безмежно любити. / Ось вчителька мдрість уся. (Надія Красоткіна)
Стаднік Вікторія Сергіївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікація: спеціаліст.
Проблемна тема, над якою працює: “Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної свідомості молодших школярів”.
Педагогічне кредо: «Вірити в талант і творчі сили кожної дитини! Людина неповторна!»
Остапчук Марина Андріївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікація: ІІ категорія.
Проблемна тема, над якою працює: “Використання інноваційних технологій з метою розвитку особистості школяра на уроках в початковій школі”.
Педагогічне кредо: “Якщо хочеш, щоб діти розуіли тебе – розумій їх”.
Шульга Наталія Миколаївна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: І (перша)
Проблема (тема), над якою працює: “Виховання в учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва”.
Педагогічне кредо: “Мистецтво – джерело душевного збагачення“.
Сілінська Наталія Андріївна
Посада: асистент вчителя, вихователь ГПД.
Кваліфікаційна категорія: І (перша)
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Біляченко Наталія Сергіївна
Посада: асистент вчителя
Кваліфікаційна категорія:
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Мороз Альона Петрівна
Посада: вчитель початкових класів.
Кваліфікаційна категорія: – (неповна вища освіта, навчається на магістратурі)
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Кафедра суспільних наук
Баранчук Анастасія Вікторівна
Посада: вчитель історії.
Кваліфікаційна категорія: ІІ.
Проблемна тема, над якою працює: “Формування креативної особистості шляхом реалізації компетентнісного підходу на уроках історії”. “Роль учнівського самоврядування в організації національного-патріотичного виховання школярів”.
Педагогічне кредо: “Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який потрібно запалити”.
Гардзель Катерина Ярославівна
Посада: вчитель історії.
Кваліфікація: ІІ.
Проблемна тема, над якою працює: «Використання інтерактивних технологій на уроках історії»
Педагогічне кредо: «Бути педагогом – значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки» (Софія Русова)
Понагайба Людмила Сергіївна
Посада: вчитель хімії, біології.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Проблема (тема), над якою працює: «Впровадження елементів інтерактивних технологій навчання на уроках хімії»
Педагогічне кредо: «Навчай, поважай, виховуй добру, успішну людину».
Ушакова Тетяна Юріївна
Посада: вчитель біології.
Кваліфікаційна категорія: вища. Звання: старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: “Використання опорних конспектів на уроках біології”.
Педагогічне кредо: “Будь чесним перед собою, дітьми, ділом!”
Кириленко Оксана Михайлівна
Посада: вчитель біології.
Кваліфікаційна категорія: ІІ
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Хомутовська Тетяна Вікторівна
Посада: вчитель біології.
Кваліфікаційна категорія: ІІ
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Карапетрова Інеса Ельвідівна
Посада: вчитель геграфії та економіки.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Звання: старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: “Створення умов для формування інтелектальних якостей собистості, здатної аналізувати, систематизувати матеріал, через інноваціійні методи навчання на уроках географії та економіки”.
Педагогічне кредо: “Учителю, будь сонцем, що випромінює людське тепло!”
Дадико Оксана Миколаївна
Посада: вчитель музичного
Кваліфікаційна категорія: вища.
Проблема (тема), над якою працює: “Використання мультимедійних технологій на уроках мистецтва в початковій школі”.
Педагогічне кредо: “Слова змушують нас думати. Музика пробуджує наші почуття. А пісня допомогає відчути думку“.
Сторожук Віра Анатоліївна
Посада: вчитель музичного мистецтва.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.
Проблема (тема), над якою працює: “Розвиток творчих здібностей на уроках музичного мистецтва”.
Інноваційні форми роботи та технології, що використоввуються: урок-конкурс, урок-подорож, урок-лекція, диспут.
Педагогічне кредо: “Як гімнастика випрамляє тіло, так так музика випрамляє душу людини”.
Червинський Василь Леонідович
Посада: вчитель фізичного виховання
Кваліфікаційна категорія: молодший спеціаліст.
Проблема (тема), над якою працює: «Формування в учнів умінь і навичок самостійних занять фізичними вправами»
Педагогічне кредо: «Щоб уникати помилок, потрібно набратися досвіду, щоб набратися досвіду, потрібно робити помилки»
Столяр Сергій Дмитрович
Посада: вчитель фізичного виховання
Кваліфікаційна категорія: молодший спеціаліст.
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Перехрестенко Ігор Валерійович
Посада: вчитель ЗУ
Кваліфікаційна категорія: ІІ
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Кафедра філології
Янович Ірина Костянтинівна
Посада: вчитель англійської мови
Кваліфікаційна категорія: І (перша).
Проблема (тема), над якою працює: «Розвиток креативних можливостей та комунікативної активності учнів на уроках англійської мови».
Педагогічне кредо: «Навчаючи – навчаюсь!»
Червинська Людмила Володимирівна
Посада: вчитель англійської мови.
Кваліфікаційна категорія: І.
Проблема (тема), над якою працює: «Методика взаємозв’язного навчання англійської мови та світової літератури».
Педагогічне кредо: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими» О.Уайльд.
Овдіюк Майя Василівна
Посада: вчитель української мови та літератури.
Кваліфікаційна категорія: І (перша).
Проблема (тема), над якою працює: «Удосконалення форм та методів навчання на уроках української мови та літератури».
Педагогічне кредо: «Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах – шукати істину, у людях – мудрість».
Порхун Ольга Володимирівна
Посада: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури.
Кваліфікаційна категорія: ІІ.
Проблема (тема), над якою працює: «Застосування інтерактивних форм та методів на уроках зарубіжної літератури».
Педагогічне кредо: “Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років“.
Просандєєва Олеся Іллівна
Посада: вчитель української мови та літератури.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Проблема (тема), над якою працює: «Розиток творчої особистості на уроках української мови та літератури».
Педагогічне кредо: “Працювати творчо, навчати дітей так, щоб приносити їм радість і задоволення, донести до кожного школяра багатсво і красу рідного слова”.
Карплюк Тетяна Юріївна
Посада: вчитель англійської мови.
Кваліфікаційна категорія: ІІ
Проблема (тема), над якою працює:
Педагогічне кредо:
Неліпович Світлана Володимирівна
Посада: вчитель української мови та літератури.
Кваліфікаційна категорія: вища. Старший вчитель.
Проблема (тема), над якою працює: «Формування навичок самоврядування, соціальної активності і соціальної свідомості у процесі громадської діяльності школярів».
Педагогічне кредо: «Важливо стати для дітей не лише вчителем, а й другом».
Антонюк Тетяна Йосипівна
Посада: заступник директора з НВР, вчитель зарубіжної літератури.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Тема над якою працює: «Проєктні технології на уроках зарубіжної літератури».
Педагогічне кредо: «У серце увійде лише те, що йде від серця».
Гродовчук Світлана Олегівна
Посада: Вчитель англійської мови.
Кваліфікаційна категорія: І.
Проблемна тема, над якою працює: “Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі ” вивчення іноземної мови”.
Педагогічне кредо: “У серце увійде лише те,що йде від серця“.
Гойко Тетяна Ігорівна
Посада: Вчитель російської мови та зарубіжної літератури.
Кваліфікаційна категорія: вища.
Проблемна тема, над якою працює: “Реалізація ідей гуманізму на уроках російської мови та зарубіжної літератури”.
Педагогічне кредо: “Любити учня всяким: талановитим, чи не дуже, веселим та сумним, спокійним чи непосидючим… Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти разом з ним”.
Гладун Інна Анатоліївна
Посада: Вчитель російської мови та зарубіжної літератури.
Кваліфікаційна категорія: І (як вчитель). ІІ (як бібліотекар)
Проблемна тема, над якою працює: «Формування в учнів читацької компетeнтності на уроках зарубіжної літератури»
Педагічне кредо: “Вчитель повинен вкладати в учнів не тільки знання, а й душу.”
Кафедра математики, фізики, інформатики, технологій
Шульга Людмила Володимирівна
Посада: вчитель математики.
Категорія: вища. Старший вчитель.
Проблемна тема, над якою працює: “Використання новітніх технологій на уроках і в позакласній роботі”.
Педагогічне кредо: “Треба любити те, що робиш і йти вперед крок за кроком“.
Гаврилюк Андрій Петрович
Посада: вчитель інформатики, математики.
Категорія: ІІ.
Проблемна тема, над якою працює: “Формування ключових компетенцій на уроках математики”
Педагогічне кредо: “Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду, щоб набиратися досвіду, треба робити помилки”.
Козорезова Ганна Олегівна
Посада: вчитель інформатики.
Категорія: молодший спеціаліст
Проблемна тема, над якою працює: “Формування комп’ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики, використовуючи сучасні підходи до викладання”
Педагогічне кредо: “Вчитель – не той хто вчить, а той у якого вчаться“.
Левчук Дмитро Іванович
Посада: вчитель трудового навчання ..
Категорія: І.
Проблемна тема, над якою працює: “Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні теми «Розмітка» на уроках трудового начванн учнів в 5-их класах”.
Педагогічне кредо: «Навчатись, навчатись…»
Шихевич Тетяна Гаївна
Посада: вчитель трудового навчання, математики.
Категорія: вища.
Проблемна тема, над якою працює: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці».
Процек Ірина Анатоліївна
Посада: вчитель фізики.
Категорія: вища.
Проблемна тема, над якою працює: «Методика впровадження пріоритетних напрямків діяльності в галузі енергозбереження на уроках фізики».
Педагогічне кредо: «Учень повинен перерости вчителя, а вчитель – пишатися ним»
Рибаченко Регіна Олександрівна
Посада: вчитель математики.
Категорія: ІІ.
Проблемна тема, над якою працює:
Педагогічне кредо: