Нове освітнє середовище руками вчителів Житомирської ЗОШ №22 ім. В.М. Кавуна

Нова українська школа ставить перед нами нові завдання:

  • повне і своєчасне охоплення навчанням усіх дітей молодшого шкільного віку;
  • різнобічне використання досягнень дошкільного періоду;
  • осучаснення та оздоровлення освітнього середовища;
  • впровадження методик особистісно і компетентнісно зорієнтованого навчання, виховання і розвитку молодших учнів;
  • технологічність методик навчання;
  • моніторинговий супровід освітнього процесу;
  • адекватна підготовка педагогічних кадрів тощо.

  Окрему увагу вчителів ЗОШ №22 м. Житомира привернув розділ Концепції, присвячений опису змін в організації сучасного освітнього середовища. У зв’язку з тим, що в шкільному житті зростатиме частка групової ігрової, проектної і дослідницької діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього простору.
Педагогічний колектив прийшов до думки, що крім класичних варіантів класних кімнат доцільно використовувати новітні, наприклад, мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи на 1 та 2 поверхах школи біля класів, де навчаються учні початкової школи.


   Саме такою роботою як урізноманітнення навчального середовища зайнялись вчителі нашої школи, а саме: крокоміри, класики, змійки, задачі для вивчення англійської мови, математики тощо.

 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!